Ostatnie wyszukiwanie przelotów

Newsletter

pdf print

Polityka prywatności– wykorzystanie danych osobowych


Polityka Prywatności

Tematy

  • Wstęp
  • Gromadzone przez nas dane osobowe
  • Gromadzone przez nas wrażliwe dane osobowe
  • Co robimy z danymi osobowymi użytkownika
  • Udostępnianie twoich danych osobowych
  • Dostawcy zewnętrzni
  • Prawa użytkownika i sposób korzystania z nich
  • Bezpieczeństwo danych
  • Zarządzanie ustawieniami wiadomości e-mail
  • Kontakt z nami
  • Zmiany Polityki Prywatności
  • Wstęp

    Ta strona internetowa jest obsługiwana przez Gotogate International AB  , która jest częścią Grupy Etraveli. Spółki Grupy Etraveli w ramach swojej codziennej działalności przetwarzają różne dane osobowe, takie jak nazwiska, adresy e-mail i inne informacje związane z podróżowaniem. Dlatego bardzo poważnie podchodzimy do bezpieczeństwa danych i przestrzegania przepisów prawa w dziedzinie ochrony danych osobowych. Niniejsze zasady dotyczące prywatności precyzują, w jaki sposób gromadzimy, przechowujemy, wykorzystujemy i ujawniamy dane osobowe zbierane podczas korzystania przez użytkowników z tego serwisu oraz w jaki sposób chronimy prywatność i poufność tych danych osobowych. Twoja prywatność jest dla nas ważna, więc niezależnie od tego, czy jesteś nowym użytkownikiem naszego serwisu, czy też korzystasz z niego od dawna, prosimy o poświęcenie czasu na zapoznanie się z praktykami i procedurami – i o kontakt z nami w razie jakichkolwiek pytań.

    Etraveli Group AB, nr rej. 556584-4684 („my”, „nas” lub „nasz”) jest „administratorem danych osobowych” użytkowników, czyli podmiotem odpowiedzialnym za legalność tego, co robimy z danymi osobowymi.

    Gromadzone przez nas dane osobowe

    Ogólnie rzecz biorąc, rodzaj gromadzonych przez nas danych osobowych to informacje, które są nam potrzebne, aby umożliwić użytkownikowi zorganizowanie podróży i dokonanie rezerwacji, w tym między innymi:

    • Dane identyfikacyjne, takie jak imię i nazwisko, data urodzenia i płeć.
    • Dane kontaktowe, takie jak numer telefonu, adres e-mail i adres domowy, w razie potrzeby.
    • Informacje dotyczące dokumentów podróży, takie jak dane paszportowe, w razie potrzeby.
    • Informacje dotyczące płatności wyłącznie w celu realizacji płatności za transakcję, w sposób zaszyfrowany i zgodnie z czasem przechowywania opisanym w punkcie „Co robimy z danymi osobowymi użytkownika”. Nie przechowujemy ponadto pełnych danych kart płatniczych zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa.
    • Inne informacje generowane podczas korzystania z naszej strony internetowej, takie jak adres IP, typ i wersja przeglądarki, ustawienia strefy czasowej, typy i wersje wtyczek do przeglądarek, system operacyjny i platforma oraz inne dane przesyłane za pośrednictwem plików cookie. Więcej informacji na temat plików cookie gromadzonych podczas korzystania z naszej witryny internetowej można znaleźć w naszej Polityce dotyczącej plików cookie.

    Należy pamiętać, że obowiązkowe jest podanie tylko tych kategorii danych osobowych, które są nam niezbędne do zapewnienia rezerwacji/zakupu usługi turystycznej za pośrednictwem naszej strony internetowej. Ponadto, w zależności od rodzaju usług turystycznych możemy również gromadzić dodatkowe informacje, w tym twój numer często podróżującego pasażera, informacje na temat wymagań dotyczących diety i problemów zdrowotnych (jeżeli występują) oraz inne szczegóły, które są istotne dla twoich rezerwacji lub które są wymagane przez innych usługodawców (takich jak linie lotnicze, firmy ubezpieczeniowe i inne). Jeżeli zadzwonisz do naszego działu wsparcia, będziemy gromadzić dane przekazane nam przez ciebie podczas tego połączenia telefonicznego.

    Możemy zgodnie z prawem pozyskiwać dane o tobie od partnerów biznesowych i innych niezależnych źródeł zewnętrznych. Na przykład dane osobowe, takie jak dane dotyczące zakupów lub dane demograficzne, mogą być dostarczane przez naszych dostawców usług wykrywania oszustw. Jeżeli dokonujesz rezerwacji dla innej osoby za pośrednictwem naszej strony internetowej, poprosimy o podanie danych osobowych tej osoby. W takich okolicznościach liczymy, że poinformujesz te osoby na temat tej Polityki Prywatności i uzyskasz ich zgodę. Dostęp do tych danych, ich przeglądanie lub zmiana będą możliwe wyłącznie przy użyciu adresu e-mail użytkownika (który został użyty do dokonania takiej rezerwacji).

    Gromadzone przez nas wrażliwe dane osobowe

    W niektórych przypadkach możemy gromadzić i przetwarzać „szczególne kategorie danych osobowych” użytkownika, które są uważane za dane wrażliwe. Może to mieć miejsce na przykład, jeżeli (i) przedstawiłeś zaświadczenie lekarskie w celu ochrony rezygnacji lub uzyskania zwrotu od linii lotniczej, (ii) masz dolegliwość zdrowotną lub medyczną mającą wpływ na twoją podróż i z powodu której prosisz o pomoc lub jeżeli jest wymagane określone pozwolenie, lub (iii) złożyłeś wniosek ujawniający inne wrażliwe informacje na twój temat.

    Zanim przetworzymy wrażliwe dane osobowe na twój temat, poprosimy cie o zgodę na to. Dlatego prosimy o używanie dedykowanych formularzy kontaktowych na naszej stronie do przekazywania wszelkich wrażliwych informacji. Te formularze kontaktowe umożliwiają wyrażenie przez ciebie zgody wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami ochrony danych. Zgodę taką można oczywiście wycofać w dowolnym momencie, postępując zgodnie z procesem opisanym w części „Prawa użytkownika i sposób korzystania z nich” w niniejszej polityce. Nie będziemy przetwarzać żadnych wrażliwych danych osobowych, dla których nie mamy od ciebie zgody na przetwarzanie lub których nam nie podałeś. Ograniczona liczba naszych pracowników będzie miała dostęp do danych osobowych uznanych za wrażliwe, a po przetworzeniu danych wrażliwych zgodnie z żądaniem użytkownika, usuniemy je tak szybko, jak to możliwe, chyba stanowi inaczej.

    Co robimy z danymi osobowymi użytkownika

    Abyśmy mogli przetwarzać twoje dane osobowe, obowiązujące przepisy prawa w zakresie ochrony danych nakładają na nas obowiązek posiadania tak zwanej „podstawy prawnej” dla każdego z celów przetwarzania twoich danych osobowych. Z tego powodu utworzyliśmy poniższą tabelę, która zawiera naszą podstawę prawną dla każdego z naszych celów.

    Co my robimy (nasze cele przetwarzania twoich danych osobowych) Nasza podstawa prawna Okres przechowywania
    Umożliwienie organizacji podróży i rezerwacji, o które poprosiłeś (tj. zakup usług turystycznych, w których pośredniczyliśmy, a także świadczenie naszych własnych usług). Obejmuje to realizację i zarządzanie organizacją podróży i rezerwacjami, obsługę płatności oraz przekazywanie użytkownikowi informacji pocztą elektroniczną, telefonicznie lub SMS-em (np. potwierdzeń, modyfikacji i przypomnień). Zrealizowanie naszej umowy z tobą. Jeżeli przekazałeś nam wrażliwe dane osobowe, podstawą prawną jest twoja zgoda. 4 lata od daty zakupu. Zgodę na wrażliwe dane osobowe można wycofać w dowolnym czasie. Jeśli dokonałeś zakupu kartą kredytową, twoje dane dotyczące płatności są przechowywane przez maksymalnie 30 minut. Inne dane dotyczące płatności nie są przechowywane.
    Jeśli użytkownik rozpoczął proces rezerwacji lotu/zakupu biletu, ale go nie ukończył, możemy wysłać mu wiadomość e-mail z linkiem do wyniku wyszukiwania lub do rozpoczęcia procesu rezerwacji, w zależności od tego, w którym momencie proces rezerwacji lotu na stronie internetowej został przerwany. Nasz prawnie uzasadniony interes do prowadzenia działalności i umożliwienia ci dokonania zakupu bez konieczność ponownego wypełniania wszystkich informacji. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać takich wiadomości e-mail, może w dowolnym momencie zrezygnować z ich otrzymywania. 24 godziny od momentu zakończenia procesu rezerwacji lotu/zakupu biletu.
    Zanim rozpocznie się twoja podróż, w wiadomości e-mail przekażemy ci dodatkowe informacje i oferty związane z twoją specyficzną rezerwacją podróży, takie jak możliwe dodatki, np. dodatkowy bagaż lub inne informacje przydatne dla twojej podróży. Niektóre informacje przekazywane w wiadomości e-mail opierają się na profilowaniu przeprowadzonym na podstawie informacji podanych przez użytkownika w trakcie procesu rezerwacji lotu/zakupu biletu (np. daty/dat podróży, miejsca docelowego itp.). Nasz prawnie uzasadniony interes do zaoferowania ci wygodniejszej podróży oraz umożliwienie ci odnalezienia istotnych dla ciebie informacji. Nie później niż do rozpoczęcia twojej podroży. Inne podobne przetwarzanie może być kontynuowane zgodnie z propozycjami określonymi poniżej. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać tych informacji, może w dowolnym momencie zrezygnować z ich otrzymywania w ramach otrzymanej wiadomości e-mail (z dodatkowymi informacjami i ofertami) lub na naszej stronie internetowej (patrz część “Zarządzanie ustawieniami poczty e-mail” w niniejszej polityce).
    Po zorganizowaniu podróży możemy przesyłać użytkownikowi nasz newsletter za pośrednictwem poczty elektronicznej zawierający rekomendacje dotyczące innych naszych produktów i usług związanych z podróżami, które są podobne do tych, które użytkownik już zakupił i które mogą go zainteresować. Niektóre z rekomendacji opierają się na profilowaniu przeprowadzonym na podstawie wcześniejszych wyborów użytkownika podczas dokonywania rezerwacji i zakupu usług turystycznych oraz na podstawie jego reakcji na nasze wiadomości e-mail. Nasz uzasadniony interes polegający na prowadzeniu działalności i umożliwieniu użytkownikowi rozważenia podobnych produktów i usług związanych z podróżami, które go interesują. 2 lata od daty zakupu. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać takich wiadomości e-mail, może z nich zrezygnować w momencie początkowego gromadzenia danych, podczas procesu rezerwacji lotu/zakupu biletu, a także w dowolnym momencie w otrzymanej wiadomości e-mail, korzystając z łącza znajdującego się na dole każdego newslettera lub na naszej stronie internetowej (patrz część “Zarządzanie ustawieniami poczty e-mail” w niniejszej polityce).
    Po zorganizowaniu podróży możemy przesłać użytkownikowi pocztą elektroniczną linki do ankiet z prośbą o udział i przekazanie opinii na temat świadczonych przez nas usług. Ankiety mogą zawierać pytania o charakterze otwartym i uprzejmie prosimy o niewprowadzanie żadnych danych osobowych w odpowiedziach. W naszym uzasadnionym interesie leży poprawa komfortu korzystania z naszych usług turystycznych online, a także testowanie, rozwiązywanie problemów i ulepszanie funkcjonalności i jakości tych usług w oparciu o otrzymane od użytkownika informacje zwrotne, a tym samym zaspokajanie potrzeb klientów. 1 rok od daty ankiety. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać zaproszeń do udziału w ankietach, może z nich zrezygnować w dowolnym momencie w otrzymanej wiadomości e-mail, korzystając z łącza na dole wiadomości.
    Zapewnienie ci obsługi klienta, gdy kontaktujesz się z nami za pośrednictwem wiadomości e-mail, formularzy kontaktowych na stronie internetowej lub czatu na stronie internetowej. Zrealizowanie naszej umowy z tobą. Jeżeli przekazałeś nam wrażliwe dane osobowe, podstawą prawną jest twoja zgoda. 2 lata od daty zamknięcia każdej sprawy dotyczącej obsługi klienta. Zgodę na wrażliwe dane osobowe można wycofać w dowolnym czasie.
    Rejestrowanie rozmów telefonicznych z działem obsługi klienta w celu zapewnienia jakości oraz na potrzeby przyszłych żądań lub zapytań z twojej strony. Przed rozpoczęciem nagrywania rozmowy zostaniesz poinformowany, że rozmowa będzie nagrywana i zostaniesz poproszony o wyrażenie na to zgody. Jeśli nie chcesz, aby rozmowa telefoniczna była nagrywana, możesz sprzeciwić się takiemu nagrywaniu. Nagrania rozmów są przechowywane przez 6 miesięcy od daty rozmowy telefonicznej. Tylko ograniczona liczba osób ma dostęp do naszych nagrań.
    Stosowanie plików cookie do np. poprawiania użyteczności naszej strony internetowej, świadczenia spersonalizowanej komunikacji oraz gromadzenia danych statystycznych dotyczących użytkowania. Stosujemy również sesyjne pliki cookie w celu poprawienia bezpieczeństwa tej strony. Twoja zgoda, wyrażona za pośrednictwem banera cookie strony internetowej. Możesz wycofać zgodę w dowolnym momencie. W zależności od typu pliku cookie. Jeśli nie chcesz, abyśmy przechowywali pliki cookie na twoim komputerze, możesz zablokować pliki cookie podczas wchodzenia na naszą stronę internetową. Zapoznaj się z naszą Polityką dotyczącą plików cookie, aby uzyskać bardziej szczegółowe informacje na temat czasu przechowywania.
    Tworzymy godne zaufania środowisko dla użytkownika, ponieważ w ramach transakcji płatniczej wykorzystujemy dane osobowe użytkownika gromadzone w naszych usługach w celu wykrywania oszustw i zapobiegania wszelkim stratom finansowym dla użytkownika, nas i/lub partnerów biznesowych. Działania te obejmują wykrywanie nieuprawnionych zakupów i prób nielegalnych transakcji.
    Możemy również wykorzystywać informacje uzyskane od stron trzecich w celu przeciwdziałania takim zagrożeniom, w tym w celu identyfikacji schematów nadużyć i monitorowania takich działań.
    Nasz uzasadniony interes polega na (i) identyfikowaniu i zarządzaniu działaniami, które mogą być nieuczciwe lub szkodliwe w ramach naszych usług, (ii) zapobieganiu oszustwom w możliwym zakresie oraz (iii) zabezpieczeniu naszych usług i transakcji przed nieuprawnionym dostępem, wykorzystaniem, zmianą lub sprzeniewierzeniem danych osobowych. Nie dłużej niż jest to konieczne do realizacji naszych uzasadnionych interesów.
    Gdy użytkownik utworzy konto użytkownika „Moje rezerwacje”, będziemy przetwarzać jego dane osobowe (takie jak dane kontaktowe i informacje o rezerwacjach), które są niezbędne do zaoferowania mu tej usługi. Zrealizowanie naszej umowy z tobą. 4 lata od daty zakupu
    Wypełnianie obowiązków prawnych, które są wobec nas stosowane (np. do celów podatkowych i księgowych). W związku z tym może zaistnieć potrzeba przetwarzania danych osobowych użytkownika, w tym danych identyfikacyjnych i danych transakcyjnych. Aby spełnić nasze wymogi prawne i regulacyjne. Nie dłużej niż jest to konieczne do zapewnienia zgodności z obowiązującymi przepisami prawnymi.

    Oprócz powyższych celów podejmujemy takie codzienne działania, które są niezbędne dla firm świadczących usługi na rzecz konsumentów, takie jak prowadzenie księgowości, fakturowanie, wypełnianie zobowiązań prawnych (takich jak obowiązki w zakresie kontroli) i utrzymywanie bezpieczeństwa naszej strony internetowej.

    Czas przechowywania danych jest określany na podstawie czasu wymaganego do umożliwienia ci korzystania z naszych usług lub świadczenia usług na twoją rzecz, przestrzegania obowiązującego prawa, rozstrzygania wszelkich sporów oraz umożliwienia nam prowadzenia działalności w inny sposób.

    Udostępnianie twoich danych osobowych

    Będziemy udostępniać dane osobowe użytkownika tylko wtedy, gdy będzie to konieczne do celów wymienionych w niniejszej Polityce Prywatności, następującym potencjalnym odbiorcom:

    • innym spółkom należącym do Etraveli Group;
    • organom rządowym, organom ścigania, sądom, organom regulacyjnym w celu spełnienia zobowiązań prawnych;
    • innym firmom (które mogą działać jako nasze „podmioty przetwarzające dane”) potrzebnym do świadczenia żądanych usług, takim jak dostawcy usług prowadzący nasze centra obsługi telefonicznej oraz nasi inni dostawcy i sprzedawcy, którzy będą przetwarzać dane osobowe użytkownika podczas świadczenia nam swoich usług (na przykład zewnętrznego przechowywania danych). Zaangażowani mogą być również dostawcy usług płatniczych i usług związanych z oszustwami, dostawcy infrastruktury informatycznej, inżynierowie rozwiązań programowych i oprogramowania oraz usługi i narzędzia finansowe, administracyjne i prawne. Gdy dostawca usług działa jako nasz podmiot przetwarzający dane i obsługuje dane osobowe użytkownika, robi to wyłącznie przy zastosowaniu wystarczających środków bezpieczeństwa i wyłącznie zgodnie z dostarczonymi przez nas instrukcjami. Niniejsza Polityka Prywatności ma zastosowanie do przetwarzania twoich danych osobowych przez podmioty przetwarzające dane.
    • Możemy udostępniać dane osobowe użytkownika (w tym wrażliwe dane osobowe, jeśli ma to zastosowanie) dostawcom usług turystycznych, u których użytkownik dokonał rezerwacji/zakupu biletów (takim jak linie lotnicze), innym dostawcom usług zakupionych przez użytkownika (takim jak firmy ubezpieczeniowe) oraz globalnym systemom dystrybucji (tzw. GDS), które technicznie umożliwiają organizację podróży i dokonywanie rezerwacji/zakupu biletów. Każdy partner jest odpowiedzialny za wykonywane przez siebie przetwarzanie twoich danych osobowych po otrzymaniu ich od nas, co oznacza, że musisz kontaktować się z tym partnerem w przypadku jakichkolwiek żądań związanych z twoimi prawami zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa dotyczącymi ochrony danych. Partnerzy mogą znajdować się na całym świecie i zalecamy zapoznanie się z odpowiednimi politykami prywatności partnerów, aby uzyskać informacje na temat postępowania przez nich z twoimi danymi osobowymi.

    Ze względu na globalny charakter branży turystycznej, dane osobowe użytkownika mogą być przetwarzane w różnych lokalizacjach na całym świecie, jeżeli podmioty, którym udostępniamy dane osobowe użytkownika, mają siedzibę/rezydują w kraju poza UE/EOG, Wielką Brytanią i Szwajcarią. Udostępnianie przez nas danych osobowych poza terytorium UE/EOG, Wielkiej Brytanii i Szwajcarii wymaga spełnienia określonych wymogów prawnych zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych. W przypadku gdy kraj jest uznawany przez Komisje Europejską za kraj zapewniający odpowiedni poziom ochrony danych osobowych, to będzie nasza podstawa prawna. Aby uzyskać listę takich krajów, kliknij tutaj. W przeciwnym razie istnieją dwa główne rodzaje podstaw prawnych, na których możemy oprzeć takie udostępnianie. Są to:

    1. przekazanie jest niezbędne do wykonania przez nas umowy z użytkownikiem, na przykład w przypadku zakupu biletów na lot liniami lotniczymi mającymi siedzibę poza UE/EOG (zgodnie z art. 49 ust. 1 lit. b RODO); oraz
    2. przekazanie to jest uzależnione od wdrożenia przez nas szczególnych technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa oraz od podpisania standardowych klauzul umownych dotyczących transferów międzynarodowych przyjętych przez Komisję Europejską (kliknij tutaj, aby przeczytać standardowe klauzule umowne w całości).

    Dostawcy zewnętrzni

    Proszę zwrócić uwagę, że nasz serwis zawiera linki do innych serwisów i serwerów dostawców zewnętrznych. Ta polityka prywatności dotyczy wyłączenie naszego serwisu i naszych usług. Jeżeli korzystasz z linków do innych serwisów, lub skorzystasz z usług i produktów dostawców zewnętrznych, powinieneś zapoznać się z ich polityką prywatności.

    Ponadto, jeśli użytkownik zdecyduje się skontaktować z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych, niniejsza polityka prywatności nie ma zastosowania do żadnych danych osobowych przekazanych przez użytkownika w ramach takiego kontaktu – w takim przypadku zalecamy zapoznanie się z polityką prywatności takiego dostawcy mediów społecznościowych w celu uzyskania informacji na temat działań związanych z przetwarzaniem danych przez takiego dostawcę. W przypadku interakcji z nami za pośrednictwem mediów społecznościowych na administrowanej przez nas stronie mediów społecznościowych, należy pamiętać, że dane osobowe użytkownika (takie jak imię i nazwisko, zdjęcie profilowe oraz fakt, że użytkownik jest nami zainteresowany) będą widoczne dla wszystkich odwiedzających jego profil osobisty w zależności od ustawień prywatności na odpowiedniej platformie mediów społecznościowych, a także będą widoczne dla nas. Nie śledzimy aktywności użytkownika w różnych serwisach społecznościowych, z których korzysta.

    Ryanair.com

    Podczas rezerwacji możesz – w zależności od wybranego planu podróży – wejść w interakcję z domeną Ryanair w celu sfinalizowania rezerwacji. W takim przypadku Twoje dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Polityką prywatności i dotyczącą plików cookie Ryanair. Więcej informacji można znaleźć w Polityce prywatności firmy Ryanair i Polityce dotyczącej plików cookie firmy Ryanair.

    Prawa użytkownika i sposób korzystania z nich

    Zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych, użytkownik ma pewne prawa do prywatności jako tak zwana „osoba, której dane dotyczą”. Poniżej zostały przedstawione twoje prawa. Twoje prawa są następujące:

    1. Prawo dostępu – Masz prawo dostępu do swoich danych osobowych, które przetwarzamy. Masz również prawo do otrzymania określonych informacji na temat tego, co robimy z tymi danymi osobowymi. Takie informacje są zawarte w niniejszym dokumencie.
    2. Prawo do sprostowania – W określonych okolicznościach masz prawo do poprawienia nieprawidłowych danych osobowych dotyczących ciebie oraz do uzupełnienia niekompletnych danych osobowych. Należy pamiętać, że taka korekta w naszych wewnętrznych systemach nie jest związana ze zmianą nazwiska na bilecie (biletach) klienta, ponieważ takie działanie zależy od polityki danej linii lotniczej, która może określać konkretne ograniczenia i wiązać się z kosztami.
    3. Prawo do usunięcia danych – Masz prawo do usunięcia swoich danych osobowych. Jest to tak zwane jako „prawo do bycia zapomnianym”. Pamiętaj, że nie jest to prawo bezwzględnie obowiązujące i że w określonych okolicznościach możemy zatrzymać dane osobowe.
    4. Prawo do ograniczenia przetwarzania – Masz prawo ograniczyć sposób, w jaki wykorzystujemy twoje dane osobowe. Pamiętaj, że nie jest to prawo bezwzględnie obowiązujące i że w określonych okolicznościach możemy kontynuować przetwarzanie danych osobowych.
    5. Prawa do przenoszenia danych – Masz prawo do otrzymania od nas kopii twoich danych osobowych (lub do bezpośredniego przekazania ich innemu administratorowi danych) w zorganizowanym i powszechnie stosowanym formacie elektronicznym.
    6. Prawo do wniesienia sprzeciwu – Masz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec określonego rodzaju przetwarzania danych osobowych, które wykonujemy. Dotyczy to wszystkich naszych działań, które opierają się na naszym „prawnie uzasadnionym interesie”, w tym naszych działań związanych z przetwarzaniem w oparciu o profilowanie, jak opisano w części „Co robimy z danymi osobowymi użytkownika” powyżej.
    7. Prawo do wycofania zgody – W przypadku, gdy podstawą prawną przetwarzania danych osobowych użytkownika jest zgoda, użytkownik ma prawo do wycofania zgody w dowolnym momencie, przy czym wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania przed takim wycofaniem.

    Na koniec masz prawo do zgłaszania skarg właściwemu organowi nadzorującemu ochronę danych. Skargę można złożyć do organu w państwie członkowskim zamieszkania, w państwie członkowskim, w którym się pracuje lub w państwie członkowskim, w którym doszło do domniemanego naruszenia.

    Jeśli chciałbyś skontaktować się z nami w celu skorzystania z któregokolwiek z przysługujących Ci praw, prosimy o wypełnienie niniejszego Formularza wniosku dotyczącego danych osobowych. W przypadku jakichkolwiek trudności z formularzem internetowym lub w przypadku jakichkolwiek pytań, zawsze możesz wysłać do nas wiadomość e-mail na adres privacy@etraveligroup.com lub w sposób określony w sekcji „Jak się z nami skontaktować” poniżej.

    Bezpieczeństwo danych

    W celu zapewnienia bezpieczeństwa danych osobowych użytkowników wdrożyliśmy szereg technicznych i organizacyjnych środków bezpieczeństwa i utrzymujemy wysoki poziom bezpieczeństwa we wszystkich systemach, zgodnie z obowiązującymi przepisami o ochronie danych i międzynarodowymi standardami bezpieczeństwa. Takie środki bezpieczeństwa obejmują między innymi:

    • identyfikowalność, odzyskiwanie danych po awarii, ograniczenia dostępu itp.;
    • pseudonimizację i szyfrowanie w stosownych przypadkach;
    • obsługę danych płatniczych zgodnie z normami bezpieczeństwa danych w branży kart płatniczych (PCI DSS); oraz
    • korzystanie z bezpiecznych połączeń, które szyfrują dane przez Internet, co pozwala zapobiec kradzieży informacji podczas przesyłania.

    Ponadto przechowujemy dane osobowe na naszych serwerach w Europie i przyjęliśmy zasady zapewniające, że nasi pracownicy (którzy podlegają obowiązkowi zachowania poufności i są przeszkoleni w zakresie znaczenia prywatności) nie przetwarzają danych osobowych, gdy nie jest to konieczne. Te polityki określają również nasze standardy w zakresie zawierania umowy z dostawcami lub wprowadzania nowych systemów informatycznych w ramach naszej działalności.

    Podjęliśmy uzasadnione kroki w celu zapewnienia, że odpowiednie techniczne i organizacyjne środki bezpieczeństwa są również wdrażane przez podmioty przetwarzające dane działające w imieniu i na rzecz firmy, aby zapewnić ogólne bezpieczeństwo przetwarzania danych osobowych użytkownika.

    Zarządzanie ustawieniami wiadomości e-mail

    Jeśli użytkownik chce zrezygnować z otrzymywania od nas wiadomości e-mail zawierających rekomendacje dotyczące innych organizatorów podróży oraz produktów i usług związanych z podróżami, które mogą być dla niego interesujące, może zrezygnować z otrzymywania takich wiadomości, odwiedzając swoje osobiste centrum preferencji.

    Oto łącze do Twojego centrum preferencji.

    Kontakt z nami

    W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących naszej Polityki Prywatności, sposobu, w jaki przetwarzamy dane lub w związku z wykonywaniem żądań osób, których dane dotyczą (za pomocą formularza, o którym mowa w części „Prawa użytkownika i sposób korzystania z nich”, skontaktuj się z nami za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: privacy@etraveligroup.com lub skorzystaj z następujących danych:

    Etraveli Group AB
    Attn: Privacy Manager
    P.O Box 1340
    751 43 Uppsala
    Szwecja

    Zmiany Polityki Prywatności

    Od czasu do czasu możemy zmieniać niniejszą Politykę Prywatności, w tym w celu zapewnienia zgodności z zasadami i przepisami, nowymi technologiami i standardami bezpieczeństwa. Gdy to zrobimy, opublikujemy zaktualizowaną Politykę Prywatności na tej stronie internetowej i wskażemy, kiedy została ona ostatnio zaktualizowana, zmieniając datę „ostatniej aktualizacji”.

    Ostatnia aktualizacja: 2025-03-03

    Header
    Subject
    Body
    Footer