Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
  • Aplikacja Gotogate
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacjeAplikacja Gotogate
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Samodzielny transfer
  4. Co to jest minimalny czas połączenia i czy jest on taki sam dla wszystkich lotnisk?
  • Odprawa
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
    • Co to jest podróż z samodzielnym transferem i jak wpływa na mój bagaż?
    • Czy nadanie bagażu podręcznego wpłynie na mój lot z samodzielnym transferem?
    • Jak ponownie nadać bagaż i co muszę wiedzieć o locie z samodzielnym transferem?
    • Czy mogę przyspieszyć proces ponownej kontroli bagażu?
    • Co się stanie, jeśli mój bagaż nie dotrze na czas lub zgubi się przed następnym lotem?
    • Czy mogę przewozić płyny w bagażu podręcznym?
    • Czy mogę opuścić lotnisko podczas samodzielnego transferu? Jak wpłynie to na mój bagaż?
    • Czy muszę się ponownie odprawić, nawet jeśli podróżuję krótkim lotem z samodzielnym transferem?
    • Czy istnieją określone linie lotnicze lub regiony, w których obowiązują bardziej rygorystyczne zasady dotyczące bagażu podczas podróży z samodzielnym transferem?
    • Co to jest minimalny czas połączenia i czy jest on taki sam dla wszystkich lotnisk?
    • Jak mogę uzyskać pomoc dotyczącą mojego lotu z samodzielnym transferem?
    • Ile czasu na obsługę bagażu muszę mieć między lotami w przypadku podróży z samodzielnym transferem? Co jeśli mój następny lot odlatuje z innego lotniska?
    • Czy istnieją jakieś szczególne zasady dotyczące bagażu specjalnego, takiego jak przedmioty ponadgabarytowe lub delikatne, sprzęt muzyczny i sportowy podczas podróży z samodzielnym transferem?
    • Jakie są przydatne wskazówki dotyczące podróży bez nadmiernej ilości bagażu, aby uniknąć opóźnień lub problemów?
    • Czy są jakieś usługi, które pomogą mi w przypadku lotu z samodzielnym transferem?
    • Czy mogę podróżować z moim zwierzakiem podczas lotu z przesiadką?
    • Czy zawsze mogę dodać bagaż rejestrowany do podróży z samodzielnym transferem?
    • Jakie dokumenty i przywieszki bagażowe należy mieć, aby lot z samodzielnym transferem przebiegł bez zakłóceń?
    • Pokaż wszystkie
  • Produkty i usługi

Co to jest minimalny czas połączenia i czy jest on taki sam dla wszystkich lotnisk?

Co to jest minimalny czas przesiadki (MCT)?

Minimalny czas przesiadki (MCT) to minimalny czas, w standardowych warunkach, zalecany dla sprawnego pasażera na przesiadkę z jednego lotu na drugi. Wartość ta jest ustalana przez samo lotnisko, a nie linię lotniczą, i może się różnić w zależności od lotniska.

Jakie czynniki są brane pod uwagę?

MCT jest obliczany przy założeniu, że oba loty odbędą się punktualnie. Uwzględnia on odległość między bramkami, ewentualne procedury imigracyjne, kontrole bezpieczeństwa i inne ustalenia specyficzne dla lotniska, które pasażer może napotkać podczas przechodzenia z jednego lotu na drugi.

Ponieważ nie ma uniwersalnego standardu, który pasowałby do wszystkich lotnisk, aby uzyskać więcej informacji, sprawdź MCT swojego lotniska tranzytowego.

Co należy wziąć pod uwagę podczas podróży z samodzielnym transferem

Podczas podróży z samodzielnym transferem należy pamiętać, że linie lotnicze, z którymi lecimy, nie koordynują ze sobą odpraw, obsługi bagażu ani potencjalnych opóźnień. Oznacza to, że może być konieczne ponowne przejście przez kontrolę imigracyjną i bezpieczeństwa, a czas, jaki to zajmie, może się różnić w zależności od pory dnia, układu lotniska i pory roku.

Jeśli wolisz uniknąć stresu lub chcesz zmniejszyć ryzyko spóźnienia się na następny lot, rozważ podróż z dłuższą przerwą.

Produkty i usługi

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

O nas

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Wsparcie

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logowanie

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.