Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
  • Aplikacja Gotogate
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacjeAplikacja Gotogate
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Samodzielny transfer
  4. Czy zawsze mogę dodać bagaż rejestrowany do podróży z samodzielnym transferem?
  • Odprawa
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
    • Co to jest podróż z samodzielnym transferem i jak wpływa na mój bagaż?
    • Czy nadanie bagażu podręcznego wpłynie na mój lot z samodzielnym transferem?
    • Jak ponownie nadać bagaż i co muszę wiedzieć o locie z samodzielnym transferem?
    • Czy mogę przyspieszyć proces ponownej kontroli bagażu?
    • Co się stanie, jeśli mój bagaż nie dotrze na czas lub zgubi się przed następnym lotem?
    • Czy mogę przewozić płyny w bagażu podręcznym?
    • Czy mogę opuścić lotnisko podczas samodzielnego transferu? Jak wpłynie to na mój bagaż?
    • Czy muszę się ponownie odprawić, nawet jeśli podróżuję krótkim lotem z samodzielnym transferem?
    • Czy istnieją określone linie lotnicze lub regiony, w których obowiązują bardziej rygorystyczne zasady dotyczące bagażu podczas podróży z samodzielnym transferem?
    • Co to jest minimalny czas połączenia i czy jest on taki sam dla wszystkich lotnisk?
    • Jak mogę uzyskać pomoc dotyczącą mojego lotu z samodzielnym transferem?
    • Ile czasu na obsługę bagażu muszę mieć między lotami w przypadku podróży z samodzielnym transferem? Co jeśli mój następny lot odlatuje z innego lotniska?
    • Czy istnieją jakieś szczególne zasady dotyczące bagażu specjalnego, takiego jak przedmioty ponadgabarytowe lub delikatne, sprzęt muzyczny i sportowy podczas podróży z samodzielnym transferem?
    • Jakie są przydatne wskazówki dotyczące podróży bez nadmiernej ilości bagażu, aby uniknąć opóźnień lub problemów?
    • Czy są jakieś usługi, które pomogą mi w przypadku lotu z samodzielnym transferem?
    • Czy mogę podróżować z moim zwierzakiem podczas lotu z przesiadką?
    • Czy zawsze mogę dodać bagaż rejestrowany do podróży z samodzielnym transferem?
    • Jakie dokumenty i przywieszki bagażowe należy mieć, aby lot z samodzielnym transferem przebiegł bez zakłóceń?
    • Pokaż wszystkie
  • Produkty i usługi

Pot adăuga oricând un bagaj de cală la călătoria mea cu autotransfer?

Nu puteți adăuga un bagaj de cală la călătoria dvs. cu autotransfer oricând. Dacă timpul de legătură este mai mic de 2 ore, este posibil ca adăugarea bagajelor să nu fie posibilă, deoarece nu există suficient timp între zboruri pentru efectuarea înregistrării și predarea bagajelor. Dacă nu v-ați rezervat încă călătoria, puteți lua în considerare o opțiune cu o escală mai lungă.

Ați rezervat deja?Gotogate Luați legătura cu noi - vă vom ajuta să găsiți o alternativă cu mai mult timp între zboruri, astfel încât să puteți călători fără stres.

Produse și servicii

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

Despre noi

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Asistență

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logare

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • PayPal
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.