Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacje
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Odprawa
  4. Co zrobić po odprawie?
  • Odprawa
    • Co zrobić po odprawie?
    • Jak anulować odprawę?
    • Ile czasu przed lotem należy pojawić się na lotnisku?
    • Czy odprawa mobilna jest dostępna dla mojego lotu?
    • Jak odprawić się na lot?
    • Mam wykupioną usługę odprawy. Jak to działa?
    • Czy mogę zmienić miejsce(-a) po odprawie?
    • Czy mogę dodać dodatkowe usługi do rezerwacji po odprawie?
    • Ile razy muszę odprawić się na podróż?
    • Co mam zrobić, jeśli nie mogę odprawić się online?
    • Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację po odprawie?
    • Co należy zrobić w przypadku zgubienia karty pokładowej?
    • Pokaż wszystkie
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
  • Produkty i usługi

Co zrobić po odprawie?

Po odprawieniu się upewnij się, czy otrzymałeś(-aś) karty pokładowe. Jeśli odprawiłeś(-aś) się online, wydrukuj karty pokładowe lub zapisz je na telefonie przed udaniem się na lotnisko, ponieważ niektóre linie lotnicze pobierają opłaty za osobiste świadczenie tej usługi.

Jeśli wnosisz bagaż na pokład, pamiętaj, że każda linia lotnicza ma limity wymiarów i wagi bagażu podręcznego, a także listę przedmiotów zabronionych. Aby uzyskać ogólne informacje na temat przepisów dotyczących bagażu podręcznego, odwiedź sekcję „Moje rezerwacje” w zakładce „Odprawa”, a w celu uzyskania szczegółowych informacji możesz sprawdzić witrynę internetową linii lotniczej.

Jeśli masz dodany bagaż nadawany, nadal możesz się odprawić online, ale musisz zostawić bagaż w wyznaczonym miejscu na lotnisku. W zależności od lotniska i linii lotniczej może być konieczne zrobienie tego samodzielnie lub ta usługa może być świadczona przez linię lotniczą przy stanowisku odprawy.

Produkty i usługi

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

O nas

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Wsparcie

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logowanie

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.