Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacje
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Odprawa
  4. Jak odprawić się na lot?
  • Odprawa
    • Co zrobić po odprawie?
    • Jak anulować odprawę?
    • Ile czasu przed lotem należy pojawić się na lotnisku?
    • Czy odprawa mobilna jest dostępna dla mojego lotu?
    • Jak odprawić się na lot?
    • Mam wykupioną usługę odprawy. Jak to działa?
    • Czy mogę zmienić miejsce(-a) po odprawie?
    • Czy mogę dodać dodatkowe usługi do rezerwacji po odprawie?
    • Ile razy muszę odprawić się na podróż?
    • Co mam zrobić, jeśli nie mogę odprawić się online?
    • Czy mogę zmienić lub anulować rezerwację po odprawie?
    • Co należy zrobić w przypadku zgubienia karty pokładowej?
    • Pokaż wszystkie
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
  • Produkty i usługi

Jak odprawić się na lot?

Możesz odprawić się na lot online lub na lotnisku. Odprawa online zwykle jest dostępna 24–48 godz. przed wylotem i jest zamykana na kilka godzin przed startem. Sprawdź witrynę internetową linii lotniczej, aby uzyskać szczegółowe informacje, ponieważ zasady mogą się różnić.

Pamiętaj także, że niektóre linie lotnicze pobierają dodatkowe opłaty za odprawę na lotnisku, a dodatkowo konieczne będzie przybycie na lotnisko z dużym wyprzedzeniem.

Możesz odprawić się, korzystając z numeru referencyjnego rezerwacji znajdującego się w sekcji „Moje rezerwacje” w zakładce „Odprawa”. Możesz również dodać do swojej podróży naszą usługę odprawy, a my zajmiemy się wszystkimi odprawami za Ciebie.

Po ukończonej odprawie otrzymasz karty pokładowe. Jeśli udało Ci się odprawić online, nie zapomnij wydrukować kart pokładowych lub pobrać je na telefon komórkowy.

Produkty i usługi

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

O nas

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Wsparcie

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logowanie

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.