Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacje
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Płatności
  4. Dlaczego moja karta jest odrzucana?
  • Odprawa
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
    • Jakie metody płatności są akceptowane w Gotogate
    • Jakie waluty są akceptowane w Gotogate
    • Czy płacenie kartą kosztuje więcej?
    • Dlaczego pytasz o mój adres zamieszkania?
    • Moje konto zostało obciążone opłatą za nieprawidłową rezerwację. Kiedy otrzymam zwrot pieniędzy?
    • Dlaczego opłata została pobrana w innej walucie niż waluta powiązana z moją kartą?
    • Dlaczego koszt mojego lotu wzrósł?
    • Dlaczego moja karta jest odrzucana?
    • Podczas próby dokonania płatności pojawia się komunikat o błędzie; co należy zrobić
    • Co zrobić, jeśli opłata za rezerwację zostanie naliczona dwukrotnie?
    • Gdzie znajdę fakturę?
    • Dlaczego płatność online w moim przypadku nie działa?
    • Czy mogę poprosić o przesłanie zwrotu pieniędzy na inne konto bankowe?
    • Dlaczego nie otrzymałem jeszcze zwrotu pieniędzy?
    • Dlaczego mój kupon nie działa?
    • Co zrobić, jeśli po pobraniu opłaty nie otrzymam wiadomości e-mail z potwierdzeniem rezerwacji
    • Pokaż wszystkie
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
  • Produkty i usługi

Dlaczego moja karta jest odrzucana?

Płatności kartą mogą zostać odrzucone z różnych powodów:

  • Twój bank nie zezwala na transakcje online lub międzynarodowe (płatności transgraniczne).
  • Podane dane (numer karty, CVV, imię i nazwisko) były nieprawidłowe.
  • Dane uwierzytelniające podane podczas procesu uwierzytelniania były nieprawidłowe
  • Twój bank zidentyfikował nietypowe wydatki i zablokował transakcję, aby Cię chronić
  • Saldo na karcie jest niewystarczające lub osiągnąłeś dzienny limit wydatków
  • Twoja karta nie jest obsługiwana na naszej stronie internetowej
  • Wystąpił błąd techniczny

Gdy transakcja zostanie odrzucona, otrzymasz kod odrzucenia odnoszący się do występującego problemu. Aby uzyskać więcej informacji, należy jednak skontaktować się bezpośrednio z bankiem.

Produkty i usługi

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

O nas

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Wsparcie

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logowanie

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.