Przejdź do treści głównej
GoToGate
  • Loty
  • Pobyty
  • Wynajem samochodów
  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje
  • Aplikacja Gotogate
Moje rezerwacje
Menu
WsparcieKontaktNajczęściej zadawane pytaniaWarunki linii lotniczejMoje rezerwacjeAplikacja Gotogate
  1. Strona główna
  2. Strona główna Najczęściej zadawane pytania
  3. Bagaż / informacje o bagażu
  4. Co należy zrobić w przypadku zagubienia bagażu?
  • Odprawa
  • Zmiana rozkładu lotów
  • Bagaż / informacje o bagażu
    • Jaka jest różnica między bagażem podręcznym a bagażem nadawanym?
    • Jakich przedmiotów nie można przewozić w bagażu nadawanym?
    • Jakich przedmiotów nie można przewozić w bagażu podręcznym?
    • Czy mogę przewozić płyny w bagażu podręcznym?
    • Jaki jest limit rozmiaru i wagi bagażu nadawanego?
    • Czy istnieje limit rozmiaru i wagi bagażu podręcznego?
    • Czy mogę zabrać na pokład specjalne przedmioty i sprzęt sportowy?
    • Jak dodać dodatkowy bagaż do rezerwacji?
    • Czy muszę ponownie odprawić bagaż na lot z przesiadką?
    • Co należy zrobić w przypadku zagubienia bagażu?
    • Czy otrzymam odszkodowanie w przypadku opóźnienia dostarczenia bagażu?
    • Jak zgłosić roszczenie w związku z uszkodzeniem bagażu?
    • Jak działa samodzielna przesiadka podczas lotu?
    • Pokaż wszystkie
  • Zmiana i anulowanie biletów
  • Płatności
  • Przed rezerwacją
  • Samodzielny transfer
  • Produkty i usługi

Hva skal jeg gjøre hvis bagasjen forsvinner?

Hvis bagasjen din forsvinner eller går tapt, er ifølge IATA det første du skal gjøre å melde fra om det til bagasjeutleveringen på flyplassen så snart du ankommer reisemålet.

De fleste flyselskaper bruker et globalt bagasjesporingssystem, som vil sammenligne gjenstandene du savner med tilsvarende som har blitt meldt inn fra flyplasser over hele verden. Mesteparten av feilhåndtert bagasjen blir levert tilbake til passasjeren innen 48 timer.

Hvis du vil beskytte bagasjen mens du er på reise, kan du se nærmere på bagasjetjenesten vår.

Produkter og tjenester

  • Ochrona kosztów podróży
  • Ubezpieczenie podróżne
  • Ubezpieczenie bagażu

Om oss

  • O nas
  • Warunki uczestnictwa w podróży
  • Polityka prywatnośc
  • Informacje na temat plików cookie
  • Oświadczenie o dostępności
  • Pobierz aplikację

Support

  • Kontakt
  • Najczęściej zadawane pytania
  • Warunki linii lotniczej
  • Moje rezerwacje

Logg inn

Moje rezerwacje
  • Visa
  • Mastercard
  • Eurocard
  • Przelewy24
  • Google Pay
  • PayPal
  • Amadeus
  • Sabre
Gotogate / Gotogate International AB, Box 1340, SE-751 43 Uppsala, Sweden. Nr rej. firmy 556538-1265, nr VAT SE556538126501

© 2025 Gotogate. Wszelkie prawa zastrzeżone.