Jeśli chcą Państwo zrezygnować z lotu, prosimy o kontakt e-mailowy lub telefoniczny. Uwaga: lot jest anulowany dopiero wówczas gdy otrzymają od nas Państwo potwierdzenie. Prosimy o kontakt możliwie jak najwcześniej. Każda linia lotnicza samodzielnie określa, kiedy można zrezygnować z podróży. Aby zrezygnować z lotu, mogą Państwo także skontaktować się bezpośrednio z linią lotniczą.

Co do zasady linie lotnicze nie zwracają pieniędzy za anulowane bilety. Zawsze musimy przestrzegać regulaminu przewoźnika i nie możemy dopuszczać od niego żadnych wyjątków. W niektórych przypadkach zwrot pieniędzy za bilet jest jednak możliwy. Jeśli skontaktują się Państwo z nami, sprawdzimy szczególne warunki mające zastosowanie do Państwa biletu. Jeśli linia lotnicza dopuszcza zwrot pieniędzy w razie rezygnacji z lotu, informację o ewentualnych opłatach pobieranych z tego tytułu otrzymają Państwo przed odwołaniem rezerwacji.