Jeśli mają Państwo prawo do otrzymania zwrotu pieniędzy i zgłoszą Państwo taki wniosek, pomożemy Państwu odzyskać pieniądze. Najpierw zwracamy się o zwrot do linii lotniczej. Aby proces mógł się rozpocząć, przewoźnik musi najpierw przychylić się do naszego wniosku. Mogą Państwo także skontaktować się bezpośrednio z linią lotniczą.

Pieniądze są zwracane w terminie uzależnionym od tempa rozpatrywania wniosków przez linię lotniczą. W tym zakresie między przewoźnikami istnieją spore różnice. Niestety nie mamy żadnego wpływu na termin rozpatrzenia wniosku. Oczywiście dołożymy wszelkich starań, aby zapewnić, że wszelkie należne pieniądze zostaną Państwu zwrócone możliwie jak najszybciej.

Po dokonaniu zwrotu realizujemy proces odwróconej płatności. Oznacza to, że jeśli za podróż zapłacili Państwo kartą, to środki zostaną zwrócone właśnie na tę kartę.