Jeśli spełnione są warunki uprawniające do zwrotu pieniędzy, możemy w Państwa imieniu wysłać do linii lotniczej wniosek o zwrot pieniędzy. Jeśli wniosek zostanie uznany przez linię lotniczą, wtedy, po otrzymaniu przez nas kwoty zwrotu, zrealizujemy zwrot pieniędzy zgodnie z polityką linii lotniczej i naszymi Warunkami, z którymi można zapoznać się tutaj. Kwota zwrotu zostanie przekazana zgodnie z wybraną formą płatności.

Obecnie średni czas obsługi zwrotu kosztów od momentu otrzymania środków od linii lotniczej wynosi 6 dni. Większość linii lotniczych przetwarza zwroty kosztów w ciągu 5 dni roboczych, ale cały proces może potrwać 10-15 dni roboczych od momentu potwierdzenia anulowania do momentu przetworzenia wypłaty. Nie mamy wpływu na to, jak długo po przetworzeniu przez nas zwrotu zajmie dostawcy płatności lub bankowi wypłata środków na Twoje konto.