Strona główna
  • Rezerwacja i płatności
    • Co to jest zniżka?
    • Czy mogę dokonać rezerwacji dla dziecka podróżującego samodzielnie?
    • Czy mogę otrzymać fakturę?
    • Czy mogę zarezerwować bilet, jeśli nie mam ukończonych 18 lat?
    • Czy płatność kartą wiąże się z pobraniem prowizji?
    • Czy przy rezerwacji muszę podawać wszystkie imiona/nazwiska wymienione w paszporcie?
    • Dla ilu osób jednocześnie można zarezerwować bilety?
    • Dlaczego mój bank naliczył mi dodatkową opłatę?
    • Dlaczego otrzymuję komunikat informujący o braku miejsc w cenie, która mnie interesuje?
    • Jak zarezerwować bilet dla dziecka, które jeszcze się nie urodziło?
    • Jak zarezerwować bilet dla niemowlęcia?
    • Mój kupon rabatowy nie działa. Dlaczego?
    • Nie mogę skorzystać z bankowości internetowej. Dlaczego?
    • Wciąż widzę wyniki wcześniejszego wyszukiwania. Dlaczego nie mogę tego zmienić?
  • Zmiana i anulowanie rezerwacji
    • Czy mogę dokonać zmiany rezerwacji lotu, hotelu lub wypożyczanego samochodu?
    • Czy mogę zmienić imię/nazwisko na bilecie?
    • Czy mogę zmienić lot lub imię/nazwisko albo dane podróżnego po dokonaniu zakupu biletu w taniej linii lotniczej?
    • Czy mogę zrezygnować z biletu zakupionego w taniej linii lotniczej?
    • Czy mogę zrezygnować z podróży, jeśli nie mam wykupionego ubezpieczenia od kosztów rezygnacji?
    • Czy w przypadku wykupienia usługi „bilet z możliwością zmiany rezerwacji” można zmienić rezerwację swoich biletów lotniczych bezpośrednio w danej linii lotniczej?
    • Czy zmiana rezerwacji wiąże się z jakimiś kosztami, jeśli mam wykupioną usługę „bilet z możliwością zmiany rezerwacji”?
    • Czym jest opłata manipulacyjna?
    • Dlaczego zmieniły się godziny moich lotów?
    • Gdzie mogę sprawdzić status zwrotu?
    • Jak mogę zrezygnować z podróży, jeśli mam wykupione ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?
    • Jak przebiega proces zwracania środków?
    • Nowe terminy, które otrzymałem(am) zupełnie mi nie odpowiadają. Co mam zrobić?
    • Podane przeze mnie imię/nazwisko zawiera literówki. Czy mogę je poprawić?
    • Potrzebują Państwo pomocy przy zmianie rezerwacji?
    • Przekazano mi informację, że otrzymam zwrot pieniędzy. Jak to działa?
    • Rezygnacja z hotelu?
    • Rezygnacja z lotu?
    • Rezygnacja z wypożyczanego samochodu?
    • Skąd mam wiedzieć, czy godziny lotów są aktualne?
    • W jaki sposób mogę dokonać zmiany rezerwacji, jeśli mam możliwość skorzystania z usługi „bilet z elastycznymi datami podróży”?
    • W odniesieniu do roszczeń odszkodowawczych na mocy rozporządzenia (WE) nr 261/2004
  • Opinie i reklamacje
    • Jak złożyć reklamację dotyczącą wydawania biletów lotniczych?
    • Nie jestem zadowolony(a) z mojego pobytu w hotelu lub wypożyczonego samochodu. Czy mogę jakoś przekazać moje opinie na ten temat?
    • Po powrocie do domu chciał(a)bym podzielić się opiniami na temat mojej podróży. Jak mogę to zrobić?
  • Produkty i usługi
    • Co daje Pakiet pomocy?
    • Co muszę wiedzieć na temat rezerwacji samochodu?
    • Co należy sprawdzić przed skontaktowaniem się z nami?
    • Co to jest mobilny plan podróży?
    • Czy mogę się skontaktować z działem obsługi klienta przez Facebooka?
    • Czy mogę zarezerwować posiłek specjalny lub miejsce w samolocie albo dodać kartę często podróżującego pasażera?
    • Dlaczego hotel zablokował na moim rachunku pewną kwotę?
    • Jak działa ubezpieczenie od kosztów rezygnacji?
    • Jak mogę zrezygnować z otrzymywania newslettera?
    • Jakie zasady mają zastosowanie do mojego adresu e-mail?
    • Jeśli coś się stanie podczas podróży, a mam wykupione ubezpieczenie podróżne, to z kim mam się skontaktować?
    • Kontakt z nami
    • Na czym polega usługa „bilet z elastycznymi datami podróży”?
    • Nie przesłano mi vouchera hotelowego / vouchera na wypożyczany samochód. Co mam zrobić?
    • Z kim mam się kontaktować w sprawie rezerwacji hotelu?
    • Moja rezerwacja
      • Czy mogę dokupić większy limit bagażu lub przewieźć sprzęt sportowy?
      • Czy mogę odbyć tylko część podróży, np. nie stawić się na lot do miejsca docelowego i wykorzystać jedynie lot powrotny?
      • Czy mogę się odprawić online?
      • Czy mogę zabrać ze sobą zwierzę domowe?
      • Czy podczas każdej podróży zagranicznej potrzebuję ważnego paszportu i wizy?
      • Czy podróżują Państwo tanią linią lotniczą (np. Ryanair, Wizzair, easyJet)?
      • Gdzie znajduje się mój bilet i jakie dokumenty muszę mieć ze sobą podczas podróży?
      • Ile bagażu mogę ze sobą zabrać?
      • Jak znaleźć i wydrukować rachunek?
      • Jakie są zasady dotyczące płynów, leków, pożywienia dla niemowląt i specjalnych produktów dietetycznych przewożonych w bagażu podręcznym?
      • Mój bagaż zaginął w trakcie podróży zarezerwowanej za pośrednictwem Waszego serwisu. Co mam zrobić?
      • O czym muszę pamiętać, jeśli podróż w obie strony odbywam na dwóch osobnych biletach?
      • Po zarezerwowaniu podróży nie przesłano mi e-mailem potwierdzenia rezerwacji. Co mam zrobić?
      • Potrzebuję asysty podczas podróży. Czy możecie mi pomóc?
      • Skąd mam wiedzieć, czy potrzebuję paszportu i wizy, aby móc podróżować do miejsca docelowego?
      • Skąd mam wiedzieć, czy wystarczy mi czasu na przesiadkę?
      • W związku z podaniem przeze mnie przy dokonywaniu rezerwacji nieprawidłowego adresu e-mail nie przesłano mi potwierdzenia. Co mam teraz zrobić?
  • Alerty dotyczące podróży
    • Czy otrzymam zwrot pieniędzy w razie odwołania lotu?
    • Czy w przypadku odwołania mojego lotu, moja rezerwacja zostania automatycznie zmieniona?

Najczęściej zadawane pytania

Na tej stronie znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Nie możesz czegoś znaleźć? Skontaktuj się z nami za pomocą formularza na stronie kontaktowej.

Rezerwacja i płatności

Co to jest zniżka?
Czy mogę dokonać rezerwacji dla dziecka podróżującego samodzielnie?
Czy mogę otrzymać fakturę?
Zobacz wszystkie artykuły

Zmiana i anulowanie rezerwacji

Czy mogę dokonać zmiany rezerwacji lotu, hotelu lub wypożyczanego samochodu?
Czy mogę zmienić imię/nazwisko na bilecie?
Czy mogę zmienić lot lub imię/nazwisko albo dane podróżnego po dokonaniu zakupu biletu w taniej linii lotniczej?
Zobacz wszystkie artykuły

Opinie i reklamacje

Jak złożyć reklamację dotyczącą wydawania biletów lotniczych?
Nie jestem zadowolony(a) z mojego pobytu w hotelu lub wypożyczonego samochodu. Czy mogę jakoś przekazać moje opinie na ten temat?
Po powrocie do domu chciał(a)bym podzielić się opiniami na temat mojej podróży. Jak mogę to zrobić?
Zobacz wszystkie artykuły

Produkty i usługi

Co daje Pakiet pomocy?
Co muszę wiedzieć na temat rezerwacji samochodu?
Co należy sprawdzić przed skontaktowaniem się z nami?
Zobacz wszystkie artykuły

Alerty dotyczące podróży

Czy otrzymam zwrot pieniędzy w razie odwołania lotu?
Czy w przypadku odwołania mojego lotu, moja rezerwacja zostania automatycznie zmieniona?
Zobacz wszystkie artykuły
Footer logotype